MaxROY.com.pl
Everyone's Searching, Let Them Find

  • Inwestujemy w Waszą przyszłość

  • Oferta
  • Nasi klienci
  • O nas
  • Blog
  • Panel Klienta
  • Press Room
  • Kontakt

English


  • Strategia

    • Doradztwo strategiczne - pozyskiwanie ruchu i klientów
    • Reputacja i wizerunek marki w wyszukiwarkach
    • Badanie rynku i analiza konkurencji
    • Performance Marketing & ROI Management
    • Coaching i indywidualne szkolenia
  • Wsparcie

    • Audyt SEO
    • Audyt PPC kampanii linków sponsorowanych
    • Szkolenia pozycjonowanie SEO
    • Szkolenia Google AdWords Seminar Leader
    • Analityka internetowa i optymalizacja konwersji
  • Outsourcing

    • Pozycjonowanie Long Tail
    • Link Building
    • Kampanie PPC
    • Traffic Brokering
    • Social Media Marketing i Video
    • Narzędzia SEO i Google API

Analityka Internetowa i Optymalizacja Konwersji


Analityka internetowa

Optymalizacja Landing Pages

“Half the money I spend on advertising is wasted – the trouble is I don’t know which half”

Dzięki rozbudowanym systemom analitycznym dzisiejszy reklamodawca nie ma takiego problemu jak niegdyś John Wanamaker.

MaxROY.com pozwala zrozumieć klientom jaka część pieniędzy przeznaczona na reklamę została zmarnowana!

Analityka internetowa to podstawowy element każdej witryny internetowej. Bez statystyk strony ciężko jest mówić o jakiejkolwiek optymalizacji działań reklamowych w internecie. Wiedząc dokładnie skąd pochodzi i jak efektywny jest ruch na Państwa witrynie pomożemy wybrać najbardziej optymalną strategię marketingową w internecie. Dostępne narzędzia statystyczno-analityczne to nie tylko analiza źródeł i jakości ruchu, dzięki ich rozbudowanym możliwościom możemy określić poziom użyteczności serwisu oraz wskazać najbardziej newralgiczne miejsca (tzw. wąskie gardła).

W ramach konsultingu analitycznego otrzymują Państwo:

  • Wsparcie w doborze najlepszego narzędzia do analityki internetowej
  • Wsparcie w instalacji wybranego narzędzia
  • Wsparcie w konfiguracji
  • Konsulting i dobór odpowiednich celów (miejsc konwersji)
  • Wsparcie w analizie efektywności działań marketingowych
  • Pomoc w opracowaniu strategii marketingowej
  • Przypisywanie konwersji odpowiednim źródłom (Conversion Attribution)

W szczególności ostatni element pokazuje, że nie zamykamy się w obrębie określonych narzędzi i ich metodologii. Dogłębną analizą zachowań użytkowników, od pierwszej wizyty do momentu konwersji, potrafimy wskazać prawdziwe intencje i bodźce zakupowe.

google analytics

Optymalizator Witryny

Uruchamiając stronę internetową – mamy jakiś cel. Niezbędnym elementem każdej witryny ruch. To użytkownicy odwiedzający naszą stronę – wykonują określone cele. Zdarzają się jednak sytuacje kiedy mimo iż zadbaliśmy o odpowiedni ruch na naszej stronie dalej nie widzimy efektów – w takich przypadkach najczęściej winowajcą jest użyteczność naszego serwisu a raczej jego brak.

Google Website Optimizer

Jeśli zastanawiałeś się czy:

  • Jakość zdjęcia produktu
  • Wielkość, kolor i treść na przycisku zakupu
  • Sposób przedstawienia Ceny produktu

mają wpływ na sprzedaż na Twojej stronie to Google Website Optimizer jest idealnym narzędziem dla Ciebie. Są to oczywiście najprostsze sytuacje w których Optymalizator Witryny sprawdza się wyśmienicie. W skrócie umożliwia on testowanie wielu stron docelowych pod kątem konwersji i zwrotu z inwestycji (tzw. Testy A/B) lub testowanie efektywności poszczególnych elementów danej podstrony (tzw. Testy Wielowymiarowe).


MaxROY.com
Adres biura i korespondencyjny:
ul. Józefa Chełmońskiego 8/4
60-754 Poznań
tel: +48 61 661 60 68
MaxROY.com sp. z o.o.
ul. Józefa Chełmońskiego 8/4
60-754 Poznań, Polska
VAT EU: PL 7773078143
KRS: 0000313890
Sąd Rejonowy Poznań-Wilda, VIII
REGON: 300905973
Kapitał założycielski: 102 000 PLN
Kontakt
Polityka prywatności
Projekt: OceanStudio.pl