Analityka internetowa
“Half the money I spend on advertising is wasted – the trouble is I don’t know which half”
Dzięki rozbudowanym systemom analitycznym dzisiejszy reklamodawca nie ma takiego problemu jak niegdyś John Wanamaker.
MaxROY.com pozwala zrozumieć klientom jaka część pieniędzy przeznaczona na reklamę została zmarnowana!
Analityka internetowa to podstawowy element każdej witryny internetowej. Bez statystyk strony ciężko jest mówić o jakiejkolwiek optymalizacji działań reklamowych w internecie. Wiedząc dokładnie skąd pochodzi i jak efektywny jest ruch na Państwa witrynie pomożemy wybrać najbardziej optymalną strategię marketingową w internecie. Dostępne narzędzia statystyczno-analityczne to nie tylko analiza źródeł i jakości ruchu, dzięki ich rozbudowanym możliwościom możemy określić poziom użyteczności serwisu oraz wskazać najbardziej newralgiczne miejsca (tzw. wąskie gardła).
W ramach konsultingu analitycznego otrzymują Państwo:
- Wsparcie w doborze najlepszego narzędzia do analityki internetowej
- Wsparcie w instalacji wybranego narzędzia
- Wsparcie w konfiguracji
- Konsulting i dobór odpowiednich celów (miejsc konwersji)
- Wsparcie w analizie efektywności działań marketingowych
- Pomoc w opracowaniu strategii marketingowej
- Przypisywanie konwersji odpowiednim źródłom (Conversion Attribution)
W szczególności ostatni element pokazuje, że nie zamykamy się w obrębie określonych narzędzi i ich metodologii. Dogłębną analizą zachowań użytkowników, od pierwszej wizyty do momentu konwersji, potrafimy wskazać prawdziwe intencje i bodźce zakupowe.
Optymalizator Witryny
Uruchamiając stronę internetową – mamy jakiś cel. Niezbędnym elementem każdej witryny ruch. To użytkownicy odwiedzający naszą stronę – wykonują określone cele. Zdarzają się jednak sytuacje kiedy mimo iż zadbaliśmy o odpowiedni ruch na naszej stronie dalej nie widzimy efektów – w takich przypadkach najczęściej winowajcą jest użyteczność naszego serwisu a raczej jego brak.
Jeśli zastanawiałeś się czy:
- Jakość zdjęcia produktu
- Wielkość, kolor i treść na przycisku zakupu
- Sposób przedstawienia Ceny produktu
mają wpływ na sprzedaż na Twojej stronie to Google Website Optimizer jest idealnym narzędziem dla Ciebie. Są to oczywiście najprostsze sytuacje w których Optymalizator Witryny sprawdza się wyśmienicie. W skrócie umożliwia on testowanie wielu stron docelowych pod kątem konwersji i zwrotu z inwestycji (tzw. Testy A/B) lub testowanie efektywności poszczególnych elementów danej podstrony (tzw. Testy Wielowymiarowe).