MaxROY.com.pl
Everyone's Searching, Let Them Find

  • Inwestujemy w Waszą przyszłość

  • Oferta
  • Nasi klienci
  • O nas
  • Blog
  • Panel Klienta
  • Press Room
  • Kontakt

English


  • Strategia

    • Doradztwo strategiczne - pozyskiwanie ruchu i klientów
    • Reputacja i wizerunek marki w wyszukiwarkach
    • Badanie rynku i analiza konkurencji
    • Performance Marketing & ROI Management
    • Coaching i indywidualne szkolenia
  • Wsparcie

    • Audyt SEO
    • Audyt PPC kampanii linków sponsorowanych
    • Szkolenia pozycjonowanie SEO
    • Szkolenia Google AdWords Seminar Leader
    • Analityka internetowa i optymalizacja konwersji
  • Outsourcing

    • Pozycjonowanie Long Tail
    • Link Building
    • Kampanie PPC
    • Traffic Brokering
    • Social Media Marketing i Video
    • Narzędzia SEO i Google API

Optimized Content Marketing + Pozycjonowanie i Link Building


Szkolenie SEO+Content Marketing

 

Dlaczego KAŻDA firma powinna inwestować w SEO i Content Marketing?

Content Marketing i SEO to dwa kawałki tej samej układanki, które wzajemnie na siebie wpływają. W tym ,,puzzlach” jest też trzeci element – social media. Dlatego opracowaliśmy zupełnie nowe szkolenie, na którym przygotujemy Cię zarówno do pozycjonowania stron internetowych w nowych warunkach (po licznych aktualizacjach algorytmów Google), jak i do roli Content Marketera świadomego wpływu swoich działań na SEO.

Pierwszego dnia skupimy się stricte na metodach pozycjonowania stron, które są skuteczne w dzisiejszych czasach, a także na Link Builidingu.
Drugi dzień poświęcimy omawianiu strategii content marketingowych, a także związkowi content marketingu z SEO i Social Media.
Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z zakresu SEO lub z Content Marketingu. Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie oba te tematy, zapraszamy na oba dni szkolenia.

Dlaczego warto wziąć udział w obu szkoleniach?

Warto żebyś zdawał sobie sprawę z kilku podstaw działania wyszukiwarki Google.

Google bierze pod uwagę ponad 200 czynników do określenia pozycji witryny. W praktyce jednak wszystkie te czynniki możemy podzielić na dwie grupy algorytmów:

Content – Grupa czynników określająca Trafność, czyli, czy i w jakiej formie słowo występuje w treści strony. Około 100 czynników oceniających trafność dokumentu na podstawie analizy tekstowej oraz zawartości słów kluczowych w treści witryny.

Linki – Grupa czynników określająca Ważność, kiedy wyszukiwarka już wie na podstawie analizy treści, że dana strona może wyskoczyć w Google na dane zapytanie, w drugim kroku stara się określić ważność danej strony przy pomocy algorytmu PageRank, który analizuje ilość i jakość linków prowadzących do strony.

audyt-link-building

Dokładnie na tych samych w/w grupach czynników skupiają się dwa największe i najbardziej odczuwalne przez pozycjonerów aktualizacje algorytmów kryjące się pod nazwami Pingwin i Panda. Panda usuwa z wyników wyszukiwania słabej jakości treści, pingwin karze natomiast witryny do których prowadzą niskiej jakości odnośniki:

panda-pingwin

Na naszych szkoleniach dowiesz się, jak radzić sobie w nowych okolicznościach i jak odnaleźć się w nowych realiach pozycjonowania stron. Jak pozycjonować zgodnie z wytycznymi? Warto też pamiętać, że ostatnie aktualizacje algorytmów powodują, że skuteczne SEO i pozycjonowanie jest dostępne absolutnie dla każdego marketera… wystarczy być świadomym kilku czynników, znać kilka narzędzi i nic nie stoi na przeszkodzie, aby zająć się tym procesem samodzielnie.

SEO to Content Marketing,
Content Marketing to nowe SEO…

Dlatego warto wziąć udział w obu dniach naszego szkolenia. Przyjdź i dowiedz się więcej…

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Optimized Content Marketing + SEO: Pozycjonowanie i Link Building ?

 

W praktyce szkoleniowej odkryto zjawisko nazwane paraliżem nowicjusza. Najtrudniej zrobić pierwszy krok. Przełam paraliż nowicjusza i zrób pierwszy krok z nami.

  • Kładziemy nacisk na pracę u podstaw
  • Dokładnie pokazujemy proces pozycjonowania
  • Pokazujemy, w jaki sposób dobrać słowa kluczowe
  • Mówimy prosto nt. optymalizacji z pokazaniem case’ów
  • Działamy na przykładzie TWOJEJ strony
  • Szeroko omawiamy narzędzia do linkowania
  • Radzimy w sprawie co lepiej wykonać samodzielnie, a co zlecić na zewnątrz…
  • …i komu można zaufać.
 

Dzień z SEO: Pozycjonowanie + Link Building

Plan szkolenia “SEO: Pozycjonowania i Link Building” jest  podzielony na dwie części. Część przedpołudniowa skupia się na optymalizacji strony, copywritingu SEO, a także na aspektach technicznych zoptymalizowanych stron www. Część popołudniowa to wszystko, co musisz wiedzieć o nowym SEO i zdobywaniu odnośników zgodnych z wytycznymi Google.

Program szkolenia SEO: : Pozycjonowanie + Link Building

10:00 – 10:30 Wprowadzenie: Przyszłość i Strategia SEO na rok 2016
10:30-11:30 Optymalizacja strony
  • Mobile/RWD (Responsive Web Design)
  • Czas Ładowania strony i wpływ na SEO
  • Optymalizacja HTML
  • Podstawy SEO
11:30-13:30 Audyt SEO
  • Analiza słów kluczowych
  • Long tail dla małych i dużych stron
  • Analiza konkurencji (SEO)
  • Architektura Informacji
  • Copywriting SEO
  • Optymalizacja SEO
  • Optymalizacja i analiza CTR w SEO
  • Meta dane (Meta tagi społecznościowe)
  • SEO w Youtube
  • SEO dla zdjęć i obrazów
  • Linkowanie wewnętrzne
  • Przyjazne adresy URL
  • Indeksacja serwisu (Analiza, Problemy, Rozwiązania)
  • Duplicate Content
  • Przekierowania 301
  • Social Media a SEO
  • Narzędzia do analizy SEO (Screaming Frog/Deepcrawl)
  • Search Console (aka Narzędzia dla Webmasterów)
13:30 – 14:15 Przerwa obiadowa
14:15 – 17:30 Pozycjonowanie i Link Building
  • Link Building w 2015
  • Trust Rank
  • Content Marketing a SEO
  • Analiza linków (Ahrefs, MajesticSEO, Search Console)
  • Dywersyfikacja działań SEO
  • SERM (Search Engine Reputation Management)
  • Monitorowanie Efektów SEO & Raportowanie
  • Negatywne SEO
  • Google Update (Panda & Pingwin)
  • Kary Google
  • Klasyfikacja linków
  • Disavow Tool – Zrzekanie się linków
17:30-18:00 Panel Dyskusyjny

 

Dzień z Optimized Content Marketing

Skąd pomysł na nowe szkolenie? Wynika on z tego, że na rynku jest wiele szkoleń, które skupiają się na związkach content marketingu i copywritingu. Tymczasem w naszym przekonaniu na zoptymalizowany content marketing składają się 3 czynniki – działania content marketingowe, SEO i social media.
O tym właśnie będziemy opowiadać na nowym szkoleniu.

A dlaczego w ogóle powinieneś/aś zainteresować się Content Marketingiem?

Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.

Program Szkolenia Optimized Content Marketing

9:30 Otwarcie rejestracji uczestników

10:00 – 11:30 Wprowadzenie do Content Marketingu

  • Content Marketing (Marketing Treści) czy Native Advertising (Reklama Natywna)?
  • Inbound Marketing a Content Marketing i SEO
  • Czym się różnią od siebie i kiedy stosować?
  • Content Marketing, Social Media i SEO – jak to połączyć?
  • Jak działa content marketing?
  • Jak określić cel istnienia i sens tworzenia treści?
  • Jakie jest ROI content marketingu?

11:30 – 12:30 Strategia Content Marketingowa

  • Content Marketing On-site i Off-Site
  • Content długi czy krótki?
  • Jak często publikować treści?
  • Jak znaleźć tematy na treści?
  • Jakie narzędzia wykorzystywać do researchu rynku?

12:30 – 13:30 Rodzaje treści

  • Artykuły sponsorowane
  • Artykuły, E-booki, White paper, Opracowania
  • Reklama na blogach, kontakt z blogerami
  • Visual Marketing i Content wizualny
  • Video Marketing
  • Infografiki
  • Zdjęcia
  • Dlaczego UGC lepiej konwertuje?

13:30 – 14:15 Przerwa obiadowa

14:15 – 16:00 Jak tworzyć dobry content?

  • Jak stworzyć najlepszą jakościowo treść na dany temat?
  • Jak tworzyć atrakcyjne treści w trudnych branżach?
  • Jak znaleźć dobrego copywritera?
  • Jak tworzyć dobre treści kiedy nie lubisz/nie potrafisz pisać?
  • Evergreen content
  • Content curation
  • Content recycling
  • Checklista contentowa
  • Narzędzia contentowe
  • Update contentu, data publikacji a SEO?

16:00 – 18:00 Marketing i Promocja Treści czyli Contnet Marketing

  • Jak promować treści?
  • Ile czasu na ten proces poświecić?
  • Jak prowadzić outreach i dotrzeć do blogerow, redakcji i dziennikarzy?
  • Moc guestbloggingu…
  • Jakie narzędzia wykorzystać do promocji?
  • Jak budować linki do swoich treści?
  • „Twórz wspaniały content, a linki pojawią się same?”
  • Content viralowy czy może link bait?
  • Social Media: Facebook/Google+/Twitter/YouTube/Instagram/Pinterest/LinkediIn
  • Monitoring internetu (Google Alerts, Sentione, Brand24 itp.)

18:00 Panel Dyskusyjny

Szkolenia poprowadzą:

maxroy0671

Cezary Lech

Redaktor SprawnyMarketing.pl, autor wielu artykułów oraz prezentacji z zakresu pozycjonowania, pozycjonowania long tail a także innych aspektów marketingu w wyszukiwarkach. Współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się obsługą dużych podmiotów e-commerce, a także doradztwem w zakresie strategii obecności w internecie firm notowanych na warszawskiej giełdzie. Dyrektor marketingu MaxROY.com i GoldPosition.pl.

 

maxroy0181

Bartosz Berliński

Specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach), z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiadał za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. Grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.

 

rejestracja


MaxROY.com
Adres biura i korespondencyjny:
ul. Józefa Chełmońskiego 8/4
60-754 Poznań
tel: +48 61 661 60 68
MaxROY.com sp. z o.o.
ul. Józefa Chełmońskiego 8/4
60-754 Poznań, Polska
VAT EU: PL 7773078143
KRS: 0000313890
Sąd Rejonowy Poznań-Wilda, VIII
REGON: 300905973
Kapitał założycielski: 102 000 PLN
Kontakt
Polityka prywatności
Projekt: OceanStudio.pl